Opinie klientów hotela Císařské lázně
Dom uzdrowiskowy Císařské lázně****
Były cen w restauracji odpowiednie do oferowanych usług? |
Jidla byla v cane
|
Położenie i okolica | |
Atmosfera i wyposażenie restauracji | |
Ośrodek uważam za odpowiedni dla |
Mniej wymagający klienci
|
Personal restauracji | |
JJakość i dostępność usług informacyjnych | |
Jakość wyżywienia | |
Chęć i zachowanie personelu ośrodka | |
Odpowiada wyposażenie pokoi danemu standartowi ośrodka? |
Pokoj 232 byl v poradku. Pokoj 235 mel nekolik problemu: 1. V posteli byla starta rostrhana pouzita podlozka, 2. Matrace byla vadna a zpusobovala bolest zad.3. V obou pokojich bylo drsne nepohodlne prosteradlo.
|
Szerokość oferty jedzeń i napoi | |
Wyposażenie pomieszczeń publicznych | |
Czas podawania wyżywienia | |
Pomysły na poprawienie usług restauracji |
Sluzby byly v poradku, ale doplnkove sluzby nebyly k dispozici.
|
Dostępność i jakość usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w absolwowanym pobycie | |
Harmonogram czasowy usług relaksacyjnych i uzdrowiskowych w ramach abslwowanego pobytu | |
Chęć i zachowanie personelu zapewniającego relaksacyjne i uzdrowiskowe usługi w ramach absolwowanego pobytu. | |
Polecam pobyt w tym ośrodku? |
Nie
|
Propozycje poprawienia usług ośrodka |
1. Nabidka obsahovala doplnkove terapie s 20% slevou, ale ty nebyly snadno k dispozici a vesmes byly vyprodany. 2. Plena pod prosteradlem byla umistena do pokoje starsiho clena nasi skupiny, a to jsme povazovali za discriminaci (tato plena byla ocividne pouzita vice zakazniky a taktto byla hygienicky zavadna). 3. Nastupovy cas na poukazu byl v neporadku. 4. Informace o sluzbach a terapiich nebyly dostatecne. 5. Predplaceny bufet nebyl doplnovan a kratce po otevreni mnoho polozek (napriklad ovoce, desert, vejce) nebylo k dispozici. 6. Ackoliv vikendovy pobyt je drazsi, bylo nam nekolikrat receno, ze nektere sluzby nejsou k dispozici, protoze je vikend.
|
Dom uzdrowiskowy Císařské lázně****
Laubeho náměstí 2
Teplice 415 01
Czechy
Tel. rezerwacja +421 2 3225 2328